Fredagsfunderingar!

  • Någon som har ett tips på en bra telefon som man kan köpa?

  • Någon som har något mer tips på var man kan söka jobb någonstans? Som deltidsjobb :)

  • Hur ska man kunna veta hur människor ljuger om allvarliga saker? För att det är ju fel att man inte kan stå för saker som man har gjort heller sagt till människor och allting kanske bara är lögner?


  • Någon som vet var man kan få tag på en riktigt bra skoldator? Som är bara för skolarbeten.. Menar vill ha en laptop som jag kan ha lätt att frakta fram och tillbaka till skolan..
 
JAg har faktiskt varit duktig.. Jag har sökt lite jobb, är glad för det..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0