Tisdagsfunderingar :)

Det är rätt mycket olika funderingar man har.
 
  • Vas ska man tro om saker mamn hör? Ska man lita på allting som sägs eller ska amn vara kritisk mot det man hör? För att vara kritisk i bland kan ju behövas, för att det går det rykten om vissa saker.


  • Ska man bara tänka negativt när det gäller saker som man inte är säkert på kommer att gå bra? Eller ska man bara skita i alla andra om de tycker och säger till en att man inte klarar av?


  • Hur sk a man betsämma  sig för att man inte ska vara som ett barn ibland? Eller ska man bara vara barnslig opch kunna vara vuxen när det behövs? Jag skäms inte alls för att jag är den jag är den jag är .


  • Vilka ska egentligen veta bäst om saker som inte den själv har gjort eller varit med om? Eller ska man bgaras slå dövörat till och bara inte bry sig om det?


  • Kan det kanske vara så att vissa människor måste bara trycka ner andra och aldrig tycka att andra kan göra saker som är bra? Tycker bara att de kan dra ått helvette just nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0