Torsdag och gästbloggaren är hära ^^

I dag så är jag och Kitty som bloggar^^ haha, har snott kittys blogg just för nu ^^  haha, men jag tänkte att jag skulle få skriva eftersom jag inte träffar henne så ofta och så hon kan få greja lite själv^^ Jag tänkte att jag skulle börja med lite funderingar jag som vi har tänkt på.
  • Vad ska man göra med dem som verkligen bara ska tänka på sig själva och tror att man kan ta allting men inte kunna ge något tillbaka*? Vi har pratat om  att vi har varit med om det själva nu rätt nydligen och att det  alltid ska vara så mycket viktigare om deras bekymmer än att de ska kunna för lyssna på en annan?

  • Vad är det som ni tycker är viktigast för att kunna lita på en kompis? MEnar kan ni lita till punkt och pricka att inte dina vänner inte pratar skit om en ? Eller är det bara att man är osäker i sig själv som man kanske tror det?


  • Vad kan det vara som gör att man dras så mycket till att ha sånt som alla andra har? Som vissa saker som man kan se att vissa yngre med grupptrycken med dyraste kläderna och prylarna?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0