lördag :)

Lördagsfunderingar :) Med Tilda i täten ;)
 
  • Just med Killar och veta exakt om va de vill, tillexempel med att ha ett förhållande  ? Vilket typ av förhållande ? Ute efter bara en sak? Jag och Tilda har diskuterat detta rätt mycket under de timmarna hon har varit här. Och då utegår hon och jag från hennes förhållanden (hon är snart 25 år)och hon kommer från skåne  och där har hon mött många olika killar.

  • Hur ska man hänga med när det är bara massa strul? Tillexempel med pengar, längenheter eller bara att man ska kunna komma i väg och kunna fixa allting? Menar det kan vara svårt att kunna fixa allting jämt. Men hur resonerar vissa?


  • Hur ska man på ett bra sätt förklara saker som i bland är jobbiga?


  • Hur ska man lösa det? Just när man är rädd, hur man ska kunna tackla vissa saker och veta hur allting kommer att gå? Och hur ska man sedan veta hur man ska göra? Menar med allting som man ska kunna och fixa med exakt alla saker? ÄR man bara paranoid att man inte alls ska kunna klara sakerna som finns att göra? Eller är man bara rädd för att det ska gå åt helvete? Eller kallas det att man är paranoid?


  • Kan man veta att man kan känna att en person är som en syster fast de inte är det och att man inte har känt personen så länge? För jag och tilda har känt varandra nu i lite mer än ett år. Och vi trivs med varandra som en syster.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0