Fredagsfunderingar!

Det är lite mycket och därav att jag inte skriver så mkt :/ Men nu medan jag väntar på sambon ska komma så vi kan fira mamma så kan jag passa på att skriva lite.
  • Varför ska det vara så svårt i bland att ta det verkligen rätta beslutet? Dem som kan vara de jobbigaste och de?

  • Eller varför ska det vara så svårt att kunna hänga med  på allting utan att se ut som ett stort frågetecken och känna sig inte så smart? Eller att kunna ta bra kontakt med människor?

  • Ska man verkligen att behöva vara ovänner när man egentligen inte alls vet vad som har hänt mella två olika människor? Menar man får välla sin egna uppfattning om dem?

  • Och att hitta den rätta stilen för just en själv? ÄR det andra som ska styra de eller kan jag själv få bestämma vad jag mest trivs med? Inte att de andra ska tycka på ett visst sätt ? Det är välla så att man ska få sin egna uppfattning om hur man vill vara ?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0