Massor av funderingar!!

Det är mycket funderingar, och kasnke mycket som liknar allting annat! Men jag är rätt osäker i mig själv.. Har alltid varit och kommer nog alltid att vara.  Men jag har en oro som allting kretsar runt. Just nu vet juag va den beror på.. Men annars är det massor som jag inte själv kan förstå.
 
  • Detta med att kunna komma till nangijala. Jag tror på det, för på min tatuering har en betydlelse för att tro   och att nangijala finns med på min arm, allting som är positivt! Det som jag har mycket funderingar runt är vad som händer egentligen när man dör.. Är det något som att man kommer till ett annat land eller är det något annat som man kommer till?



  • Hur ska man egentligen veta vad som är rätt för just eb själv?  Jag har lyckats bli oroad för något jag var säker från början på. Men nu känns allting bara luddigt och jag vet inte alls själv va jag ska tycka eller tänka just nu i af..


  • Att få kunna komma ut och jobba är något jag vill, men jag vill även bli något! Men jag går en av mina drömutbildningar nu, och jag vet kanske va jag vill jobba med. Men skulle jag passa att verkligen jobba med människor? Något som är en dröm för mig..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0