Känner verkligen att ingen tror på mig!

Känner mig  väldigt glad att vissa inte tror på mig att jag klarar saker, men om man inte ger sig fan på att man ska klara saker så är de klart att man inte fixar det! Jag vill tro på mig sjäv att jag kan fixa detta och att jag verkligen kan komma någon vart i livet., med mina drömmar..
Det går bara sämte och sämre om alla bara besättar att man inte kommer att klara saker och ting, för att man antingen inte har så mycket tid och eller att allting är för svårt och att jag inte kommer att jag kommer att kunna ha en hundkennel och att jag inte kommer att klara av att ha Rex?! Hur fan kan man vara så elak och säga saker som dessa upp i ansiktet på mig?

Man kan ju tänka sig själv att höra att det inte är nästan någon som tror på en eller att de inte tycker att man ska satsa på livet som man själv vill skapa det. Och jag kan ju lova att Rex kommer att  få det bra hos mig, och ingen som mig kan älska honom precis som jag gör.. Jag vet vad jag kan om hundar, hundar är mitt stora intresse! Och ingen  då menar jag ingen kan försöra det intresset jag har för hundarna.. Samma sak att de ska försöka lära hur jag ska sköta mitt!


Kommer med mkt känslor i de hela, men jag är verkligen så man bara behöver att få berätta hur man känner och om det är flera som känner samma sak som jag gör.. Att man bara blir sedd på det planet att man inte klarar av vissa saker, men en sak kan jag tala om!
Alla klarar av det de dem vill klara! Man måste bara ha sin starka vilja och styrka att klara sakerna! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0