skolstart :P

Snart är det  skolstart igen, shit va sommaren har gått fort! Vill gärna ha sommar i typ 4 veckor till :D.. Men det ska ändå bli skoj att börja skolan igen, speciellt när man ska få börja med någonting man verkligen lever för. Och det bästa av allting är att jag kan bo med sambon och djuren! Och att jag inte behöver att flytta i från dem.. Och jag kommer att få lära mig så hilma mycket skoj! Känns helt underbart! :D

Något som oxå är att man kan träffa vännerna mycket mera och man kan umgås med familjen mera, och det betyder mkt för mig.. Speciellt jag som vill kunna prata med mamma och kunna träffa henne minst 4 gånger i veckan:D.. För mamma betyder mycket för mig:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0