Trötthet när man jobbar :O?

Fattar inte riktligt varför man ska bli såå jävla trött när man jobbar :S.. Egentligen så ska de ju inte vara så jobbigt tycker jag.. :P  Fast det kanske beror på hur man jobbar och var kanske.. Det märks att  jag har varit ledig i 3 veckor innan jag skulle ut och jobba :P haha, det har i af gått fort dessa två dagar,ganska otroligt nog xD. .hhahah..

Jag har funderat på om man inte väljer det man ska jobba med eller inte vill pröva nya jobb som kasnke intresserar mera som kanske är ens drömjobb, och jag tänkte vad är ens drömjobb ? Kommentera gärna vilket erat drömjobb är.. Kan vara skoj att veta:D




Kommentarer
Malin. B

Mitt drömjobb är nog författare :d

2010-08-09 @ 14:12:55
kitty

Det är najs :D

2010-08-10 @ 13:49:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0