Är så jävla Suuur!

Har många funderingar och det är saker som man stör sig på. Vissa blogginlägg  som man läser i bland verkar inte vissa tänka alls att de kan såra andra. Men det jag känner är att kasnke tänka lite innan man gör saker, och speciellt skriver saker som kan såra och kan kännas riktade mot folk. När jag skriver så försöker jag att inte såra någon, vet själv hur det känns när man känner sig jävligt träffad.

Men lite andra funderingar som man har är ju några i alla fall..
Som:
  • Har man bara en chans att kunna gilla det man ska göra i snar framtid?
  • Kommer någonsin folk börja tro på att man klarar av saker som man klan få höra att man inte klar av de man vill?
Någonting jag är jävligt säker på är va jag vill bli och göra med mitt liv..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0