Gott nytt år ! :D

Fina funderingar i dag är om det är superviktigt att ha raketer på nyår? Visst min sambo har alltid rakerter när det är nyår. Och det är verkligen jättefiint när det smäller och det kommer olika färger! Men jag känner inge nöje riktigt i att köpa. Men blir sambon gla så e de upp till honom^^.
Sen tycker jag lite synd om hundarna som är skotträdda. Hopppas att alla hundar kommer att ha de bra i alla fall fram till 12slaget. Men jag hoppas att de får det bra hela tiden i stället, mkt skönare för dem så slipper de vara orliga..

Har ni några nyårslöften i år då :)?

Vet att jag har i af:D


GOTT NYTT ÅR! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0