Att bli besviken eller att man ska bara vara dära när man duger?

Nu sitter jag med min nalle i knät, den jag fick utav Pojkvännen på Cityfesten för två år sen.. Den har en lilarendig mössa med lite vita sträck och en halsduk med lika färger. Beige och stora fötter och en liten svans eller va man ska säga och den har svart nos och svarta ögon.. Välgit mysig nalle.. Just nu sitter jag mest och funderar på va man blir besviken på.. Vilka saker man ska göra för att göra någon så pass besviken, eller de e inte mkt som man måste göra.. Vet  i af att jag blir lätt besviken på saker som man lovar mig och sen blir ingenting av det av, fast man måste ju försöka på alla sätt och vis för att inte bli det.

Men va händer egentligen om man säger en sak och inte menar de? Får man bli ledsen och besviken då? Eller om man bara ska sitta och vänta tills man duger? Tycker absolut inte att man ska behöva sitta och vänta på att  man ska få besked om vissa saker.. Som att sitta och vänta på att man ska duga att vara med eller att man duger till att man ska hjälpa med vissa saker?

Mycket som går runt och runt i huvudet hela tiden ..





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0