Fundering på hur människor kan tänka som idioter

I bland förstår jag verkligen inte, hurfan människor kan tänka! I bland så kan de inte ens ta upp telefonen och ringa om det är nå viktigt! En fråga då bara hur fan tänker man då?! Och bara  de andra sakerna då?! Är så jävla less på att  man ska få reda på saker i sista minuten varje jävla gång! De kanske kan se själva att de e nå som är jävligt fel! Men nej då.. Blir bara så hilma trött på folk som inte förstår mig på de sakerna, antingen duger man inte eller så kan man ingenting.. Eller lägga ner sina drömmar.. Va i ***vete är de som är fel egentligen?! Pallar inte med denna skit mera.. Seriöst! "Vissa" borde ha lärt sig någonting om de e så kallade vuxna! Ärligt! Pallar inte me dem som tror att man tål vad som helst, att man bara ska göra saker som de tycker att man ska göra.. Jag är bara en människa jag med och jag HAR KÄNSLOR SOM ALLA ANDRA!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0