Känna press!

Att känna press är ingen höjdare, eller att känna att alla räknar med en att man ska göra de folk vill att man ska göra eller någonting annat.. Vet vissa som känner press när de gäller kläder.. Som att följa allt mode och att man ska bara köpa de senaste. Och andra känner press att man ska göra allting för andra.. Vet inte varför man ska behöva känna press för sakerna, även jag känner press nästan jämt, När man är i skolan, på stan och med vänner.. Då att man ska visa att man följer det senaste, men egentligen.. Måste man följa allting? Eller kan man bara få köra sitt egna race?

Samma sak med vad folk ska tycka om att man ska göra allting man själv tycker om är tråkigt, Vad ska man göra för att behöva passa in ? Eller är det bara att få vara sig själv? Jag själv kör mitt egna race, för det är ju alltid roligare att vara sig själv än att bli de efter ett tag.. Men jag känner så att man måste kunna vara sig själv för att vara lycklig och jag trivs med mig själv...


Mja, lite funderingar blev de..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0