Superbullen ;)

Heej :P

Nu  har jag gjort en blogg  som jag kommer diskutera mina tankar och funderingar, och även andra saker som man hör och sen  kanske man inte var som är rätt eller fel eller om de ens finns nå fel.  Som  min första fundering är om hur de kommer att bli när jag börjar i skolan i höst igen.. Om jag kommer att få nå vänner eller om jag bara kommer att gå dära för mig själv i två hela månader.. Ett problem jag  har jag, hur fan ska jag kunna ta kontakt med andra människor, jag är ju såå blyg.. Men när jag började gymnasiet så kom jag till en klass som jag inte kände någon i. Men jag fick vänner väldigt fort. De jobbiga va att jag var så nervös bara för att det kändes som om jag inte kunde få nå nya vänner. Huuur mkt fel jag hade! Fick många nya vänner under gymnasiet och i början..

Blygheten förstör lite för mig, på de att jag inte vågar gå fram och prata med folk bara hur som helst.. Vill våga mera! :D 


Mera funeringar kommer att komma:P


Kommentarer
Malin. B

Men Kitty då :o Du är ju inte blyg, du är ju social som helst och får vänner titt som tätt. Jag är hundra på att du kommer få vänner där uppe :)

Du blev ju vän med mig redan första eller andra dagen i sjuan :P För du började snacka med mig ^^

2010-07-11 @ 23:39:02
kitty

Hoppas på de malin :)jo de vet jag att vi blev kompisar fort^^

2010-07-17 @ 01:08:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0