Hmm...

Just i dag sitter jag och funderar på en massa saker igen. Men jag vet inte riktigt va jag ska börja, men jag kan välla börja med att hur ska jag kunna veta redan nu va jag vill jobba med i resten av mitt liv? Jag vet va jag vill göra, men sen är frågan om jag bara kan jobba med det eller om jag måste ha någon mera jobb på sidan om. För ajg vill ju jobba med djur, eller ja.. jobba med hundar  vill jag helst av allting göra. Så jag har bestämt mig för att jag ska fixa en gård där man kan ha sina hundar, för nu har jag min första hund, Rex heter han.  och är hur mysig som helst. Om några år ska jag köpa mig en labrador som ska vara en tik, och hon ska heta nellie^^.. Allting är redan bestämt ^^..

Nästa fundering är att jag är lite funersam om jag ska plugga till masör eller om jag ska bli florist.. Mycket frågor om va jag vill göra.. Det är ingenting som slår mig allting på en gång, två kusrer vet jag att jag ska ta i allla fall, och det är hundinstruktör och hundskötare, nu pluggar jag även hundens beteendebiologi. Så jag har börjat i af att plugga hundkurser i af^^, känns som att man är en bit på väg i alla fall^^

Herrå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0