28 April

Just nu sitter jag, busan och Rambo och funderar lite. Just för mig är det hur man hela tiden kan hacka på personer och inte alls tänka sig för, förstår inte hur man tänker om man inte förstår att alla människor har känslor. Menar vissa är mera sårbara än andra.Men varför inte försöka att inte såra personen? Eller kanske hålla allting elakt inom sig så inte allt skitsnack börjar?

Kan det vara så att vara snäll mot andra människor utan att säga/skriva om någon? Jag Vill verkligen få känslan igen att det inte är så mkt skitsnack och att alla är mer positiva om andra människor. Jag försöker verkligen vara snäll mot alla, för jag vet själv hur det kan vara att de säger taskiga saker, retas med att man har ett visst sätt att klä sig med såna kläder som man gillar eller bara för att man är den man är.


ALLA MÄNNISKOR ÄR UNIKA PÅ DERAS EGNA SÄTT!

Skriv gärna egna tankar till mig:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0