Dagens funderingar!

Snart är det ju påsk, underbart med lov och snart sommar.
Men mina funderingar i dag är vad tycker ni att man ska äta på påskmiddag?
Jag tycker:
  • Ägg
  • skinkmacka/Leverpastejmacka
  • Potatis
  • köttbullar
  • helgskinka
  • påskmust
  • frestelse
Ja de är der jag kommer på vad jag tycker. Men jag kommer inte på allting, men sen när man ska göma påskäggen för sina barn så tycker jag att det är viktigt att det ska vara skoj. Jag minns få väl när jag var liten och det gömnde påskäggen, det va rätt svårt att hitta dem, men det var så roligt att få leta och sen få sitt godis !

Och påskkärringarna! Så härliga! Tycker att det är så mys när man ser dem, lika härligt sminkade varje år! :D


Ni får gärna komma på förslag på om vad ni vill läsa :)

Ska kila vidare nu

Ha en trevlig Fredag och helg! :D


Kommentarer
amanda

Vill du vinna en inbjudan till bloggsvar?

Då har jag en tävling på min blogg där du kan vinna en, hur enkelt som helst :)



Länk till tävlingen: http://mndie.blogg.se/2011/april/vinn-en-inbjudan-till-bloggsvar.html#comment

2011-04-15 @ 10:38:59
URL: http://mndie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0