Ja nu va de ett bra tag sen, men har mkt nya funderingar :P

Mina första funderingar i dag är
  • Är det inte okej att skaffa barn fast man är ung? Menar vissa gnäller på det men kan det vara svartsjuka?
  • Och att folk kan sitta och tala om för en att man inte ska göra eller vara på ett visst sätt?
  • Och en ännu större fråga är att är det inte lättare att kunna prata med personer öga mot öga i stället för att prata en jävla massa skit om alla, är det inte bättre att bara sluta snacka skit om alla? Just nu är jag bara irriterad för att man får reda  på allting i alla fall.
  • Och jag har en väldigt intressant kurs i skolan, den heter människan socialt och kultuellt och etik och livsfrågor. Det är så hilma intressant att ha den på fredagar, för att man får lära sig så mkt om alla kulturer och det sociala livet. Har ni några bra  eller intressanta kultuer ni vill berätta? Skriv! :D
Sen vill jag veta om va ni vill läsa i just min blogg?
Är det kanske att man ska svara på ärliga frågor?
Hiss eller Diss med  något speciellt?
Lite mera om mitt liv?

Ska gå och plugga nu:P
Hörs! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0