Funderingar

Funderingar och sen så har man läst lite granna från andra bloggar.När vissa människor bara kan kommentera vissa saker som är så elaka! Hur F*n kan man skriva saker som är så elaka mot folk egentligen?
Saker jag har funderat på:
  • Mobbing, att få bort exakt all mobbig från skolor och arbetsplatser och även internet.
  • Att kunna ha friends eller kamratstödjare på alla skolor, menar det kan vara så hilma bra att det finns för dem som blir utsatta för mobbing.
  • Respektera människor för att alla är exakt lika mycket värda.
  • Att det finns människor som tror det är något när det är med andra och inte ens visa att man är vänner? Vad kan man kalla sånt då?
Blir så jälva sur på att det finns så man kan fixa friends på skolan, och försöka få bort så mycket mobbing som möjligt. Vill bara få bort allting, för inget barn/ungdom eller vuxen ska behöva bli utsatt för mobbing. Tycker att det är sååå långt att vissa människor kan sjunka så lågt!

Jag försöker visa respekt till alla människor, men jag känner de som inte ger mig respekt visar jag inte någon respekt heller.  Det tycker jag också är vikltigt.

Vänner, finns både falska och äkta tyvärr. Men man märker vem som är riktiga vänner och vilka som inte är.
Och att man inte kan visa att man är vänner så vet jag inte riktigt vad man ska säga om det, menar om man möter varandra då? Ska man bara titta ner i marken och bara låssas som att man inte såg sin vän? ÄR EN SÅÅN JÄVLA DÅLIG STIL MED SÅDANT!
Och sen samma att man kan prata skit om en och sen bara kan låssas som ingenting har hänt, men vet man inte att alla får reda på det jämt om folk har snackat skit om en.

Man ska vara rädd om sina vänner, och kunna visa respekt mot andra människor.

Näe, nu blir det sova
God natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0