Forsa Folkhögskola^^

Ja nu ni så är jag uppe i Forsa^^ Mkt Trevliga människor har jag mött och så hjälpsamma! Underbart! I morgon Ringer klockan 07.15 -.- .. Mindre skoj men vafan tänk i morgon får jag träffa alla i kursen :D Ska bli superskoj! Det ända jobbiga är att jag inte hann få min sista kursbok som jag skulle ha :S. Men den skickades i dag i af ;D ja, i dag har jag funderat väldigt mkt :P
  • Varför packar alltid jag väskan alldeles för tung? :P Menar jag orkar knappt bära min bag som jag har min dator i med förstås :P haha.. Men va ska man annars göra om man inte har datorn så man kan blogga om dagarna hära uppe? Menar det är alltid skoj att få reda på va jag har gjort under en dag ;)? haha nej,men det är så skoj om man kan senare gå tillbaka och se va man har skrivit om allt liksom, menar hur mkt kommer jag inte att få lära mig nu under dessa dagar då:P? En väldans massa :D
  • Att lyckas hitta vattenfärg i Tierp är inte lätt xD Letade på 3 olika ställen och på de fjärde fanns de ;D haha, GO Hemköp ;)
  • Akvarellblocket jag köpte mig är helt jävla inbrotsäkert :O kommer inte in i det i af:P hoppas att man kana få lite hjälp med de på lektionen i morgon då ^^
  • Att lyckas hitta och kunna fixa och trixa har jag kommit på att jag är väldans duktig på ^^ Menar fixa allt till skolan och glömma de pappren som man måste ha för att fixa uppgiften tills på torsdag men de e tur att man har snälla vänner som hjälper mig ;)
Nej, nu tar jag och vofflan och sover ^^ Natti ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0