Onsdag- Första skoldagen

Ja nu  har jag upplevt min första dag på min distanskurs. Den har varit super! Alla klasskompisarna hur trevliga som helst och även Lärarna. Och lika hjälpsamma!Så man känner sig så välkommen så! Underbart de ^^

I dag har vi hållt på med formgivning och sedan har vi fått information och schema på dessa dagar. 20 timmar i vecka efter denna första träffen så  ska vi väva. Vi kommer att få läxa till nästa möte som vi ska göra. Och nästa gång ska jag vara i sthlm. Känns helt okej faktiskt. Blir lite förvirrande att hitta men de lär man sig fort ^^.
Fick måla en massa, som färgcirkeln och lite sådant^^
i morgon blir det också formgivning ^^ men lite dator på morgonen med ^^Men skriver nog mera i morgon^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0