Sitter och filurar ^^

Jaha i morgon blir det att gå up 06.00 för att hinna i tid till skolan ^^ Ska bli så skönt att komma tillbaka till skolan äntligen! Få umgås med vänner och prata och ha bara roligt! =D
Mina funderingar är lite olika möjliga saker, menar har haft så mkt i huvudet de senaste dagarna så jag vet knappt själv va man ska tänka mest på ;D

Men Lite jag har funderat på är :
  • Vilken HTC Wildfire s färg jag ska ha på mobilen, ska nämnlingen få en ny om någon månad om det ska vara :P -Vet inte än när jag ska beställa den ^^
  • Hur man ska fixa till så man ska bara hitta på roligt efter alla läxor ^^ Har inte fått så många än, men de kommer nog snart^^ Så sjukt skoj att ha fått komma i gång ^^
  • Och på tisdag nästa vecka så blir det att åka till Forsa folkhögskola :D Och lite nervös inför resan dit och att träffa alla människor dära uppe ^^ Men de ska bli såååå skoj ;D
  • Att jag har fått för mig att jag ska jobba lite med nu medans jag pluggar ^^ - om jag får något jobb då ^^

Men nu ska jag sova ^^ Eller ja snart i af ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0