Yeey! Trött men kan ju absolut inte sova!

Just  nu sitter jag och fryser och är febrig :/ Har haft feber sen i söndags och det verkar inte heller bli bättre som de känns som just nu. Min magkänsla säger att jag känner mig nervös, och har sjukt svårt att sova. Vet inte om det är för att jag  ska upp till hudduik och för att jag inte kommer att hitta eller har jag bara för höga förväntningar på mig själv med alla kurser jag har?  Och självklart ska man missa alla nya lektioner man ska ha!! SUGER! Jag hoppas bara att jag inte kommer att missa så mkt mera i skolan, nästa vecka kommer jag bara gå en dag, tisdagen ska jag vaccinera mitt älskade hjärta Rex<3 och Shakira har jag beställt nya p-piller till så hon inte får några kattungar :P


Nästa onsdag ska jag åka upp till huddik för första gången, lite nervöst men inte så farligt. Verkar som om jag har hamnat i en supergrupp ! Och det känns super! Men  det ska bli skoj att få träffa lite nytt folk! :D Kanske kunna få lära sig mkt av alla andra som kanske har vävt mera än mig och så vidare ^^ Klart det är lite läskigt att inte veta exakt var man ska gå eller så, Men det är alltid super att få komma till nya ställen och kunna få mera kunskap. Just nu har jag tänkt att satsa på suuuperfina betyg, VG och MVG bara. Men då gäller det att jag ska ligga i som en jävla toka ^^

Vet inte alls va mera jag ska skriva, men jag hoppas att jag kommer att få bli frisk  så  man har mera ork att kunna göra mera saker, få mera gjort. Det går något knasprogram på tv och man blir bara tröttare och tröttare. Det bästa vore att man kunde sova utan problem och att allting blir som det var förr. Behöver få sova ordentligt så jag verkligen orkar att plugga träna mig och Rex ^^ 
Har ni några tips att lättare kunna sova =)?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0