4 Dagar kvar till jul :D

I morgon ska man till skolan och sen träffar man  en av  mina bästa vänner ^^ Ska bli awsume. Hon sak vara med mig i skolan :D Ska bli grymt skoj! Har inte träffat henne  sen i augusti ^^ så de ska bli skoj att äntligen få träffa henne igen ^^ <3

Ska även ha våran lilla mini julafton ^^ Laga good mat och öppna julklappar. Hon ska även få födelsedagspresenter ^^
Awsume :D Är fett nyfiken^^ Är sjukt nyfiken på julklapparna från Tilda och Jenny ^^ Läängtar   så mkt till JULAFTON med ^^ ÅHH ! Julklappar och födelsedagspresenter e de bästa :D Eller inslagna paket överhuvudtaget :D

GILLAS STARKT! :D

I dag  har mamma färgat mitt hår och hon har hjälpt oss med skinka ^^ Awsume :D Älskar min mamma jag <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0