Äntligen kom snön :D

I dag när man vaknade och gick upp för att hunden  så såg jag hur allting bara snöade massa :D Vilken lycka! Inte  bara för mig utan för Rex och allla barnen som har längtat Efter snön och julen! :D På torsdag får jag mitt jullov:D Ska egentligen få de  på tisdag, men är inte klar med en sak som jag ska göra så då är sista dagen på torsdag, och kommer att vara ledig onsdag.
I dag har man städat och pluggat. Snart kommer även julklapparna och julgranen vara på plats :D Min storasyster Tilda va hit en sväng :D Med 9 julklappar till :D <3 Och det är bara 6 dagar kvar till julafton och då får man äntligen öppna julklappar :D.


Snart ska jag och älskling gå runt sandby med Rex^^ Ska bara vara myys ^^ Och är klar med mina läxor med :D:D Så Awsuume! även hemprovet ;D och nu är det bara att njuta och ska göra en labb på torsdag :D.. Sen e jag klar med naturkunskapskursen =)


Och jag är såå lycklig^^ Jag har nog den bästa mamma och pappa ever<3 Kan ju säga att dem är såå snälla mot mig och jag kan inte önska mig bättre föräldrar!<3

jamen jag ska  gå och fixa lite nu jag ^^ Hejdå!




Bjuder på denna bild :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0