Bara massa j*vla människor som bara ska fukkar ur!

I bland undrar jag verkligen vilka människor jag har runt mig, eller som känner mig.Som ska bara behandla en som jävla skit. Kan ALDRIG svara i telefon eller kan höra av sig själv. Man blir ju fan piss off. Och att dessa människor är värd så mkt mer än alla andra?! Eller inte! ALLA ÄR VÄRD LIKA MYCKET!! Fattar bara inte hur man kan tänka som ett jävla pucko i bland !  Men som tidigare sagt, att jag bara  duger för vissa människor då de behöver hjälp eller måste ha någon som vill vara me mig när ingen annan har tid? Eller ber om att jag ska fixa saker som jag inte får ett skit för ! Inte ett jävla tack ens! Ingen som kan stå dära sen med öppna armar som kan hjälpa mig sen tillbaka eller få hjälp att fixa saker.  Men jag ska sluta att hjälpa dessa människor som bara tar mig förgivet at jag ska hjälpa dem. Det finns vissa som håller på, nämner inga namn. Tänker inte hänga ut dem, visar bara att jag är bättre mäniska än just denna som bara ska vara elak mot mig. Jag är en levande människa, en varelse som har känslor, känner om man trycker på de ömma knapparna.

Men det som är riktigt jobbigt är att man hela tiden får höra skitsnack som handlar om mig, eller att det är någon eller något i min närhet som alltid ska få all skit rikdat mot en. Fattar inte att det finns folk som ska kallas stå mig nära snackar bara en jälva massa skit med. Speciellt om mig, fattar inte grejen liksom :S

Kitty och Rex:) älskar min hund^^

Det är en väldans tuur att jag har dig Rex<3 Som kommer och pussar på mig om jag någonsin är ledsen. Eller upprörd. Även att jag har busan. Som kommer och ska gosa. Älskar mina djur och min familj, är grymt gla att jag har er alla. <3





PS! DE SNÖAR! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0