Enjoy my fucking life!

Ja låter rubriken tala för mitt i dag. Just nu e allting bara SKIT! MEd tanke på allt skit som bara händer om och om igen! Allt e bara fucked up!  Först av allt ska man säga tja kärringjävel, du e dum i huvudet och kan  bara sticka till andra sidan jordklotet om inte de e för kort bit.  Kan ju säga direkt att mitt liv blev cp just i dag. Att få höra att man är hjärndöd är alltid lika skoj! Eller not!! Men vem fan bryr sig?! Jag orkar inte bry mig om detta just nu för den delen. Folk får tycka och tänka va de vill just nu, för jag har hjärnan på så mkt annat! Inte tänker jag skänka en jävla tanke alls åt att höra skit just nu.  blev bara lite arg och less. Menar jag har säkert sovit för lite för många dagar i rad nu.

De positiva sakerna i dag då, det snöar och de e massa skoj! Äntligen mera snö!  Känns skönt att veta att de snöar och att man kanske kan göra så de blir en massa snö :D Ingenting man tackar nej till ! :D
Vill ha ett jobb som jag har suttit och tänkt på en jävla massa med :D Finté ! TRE dagar kvar så kommer en av mina bästa vänner jag har längtat massa efter! Och vill bara att de ska bli mera gånger med det! =) Som jag har längtat!  Fredagen ska man fira älsklingens lillasyster! :D Och sen hem till mamma och pappa för att sova dära till julafton, julafton ska man till älsklingens farmor och sen på kvällen ska man till svärföräldrarna. massor som händer och sker nu ^^ bara positiva saker. Vill bara ha lov nu! Två skoldagar till sen så! :D


Kommentarer
Jenny

Vad är det som hänt? <3

2011-12-19 @ 20:06:00
URL: http://callesflicka.blogg.se/
kitty

kan berätta sen

2011-12-19 @ 20:07:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0