Grattis :D

I dag fyller pappa och min bror år.  I morgon ska vi fira dem, blir mumsigt fika och pappa ska få en dvd som han kan kolla på =). Har haft två redovisningar i dag och båda gick bra tycker jag ^^. Är nöjd för att jag klarade Engelska B :D.. Och snart får jag reda på hur det gick på organisation och ledarskap ^^  kanske ett VG om jag har tur. :D

Sen kommer jag ha labb den 22 december, och då kommer min kompis att följa med mig på den ^^ ska bli skoj^^ Allting börjar gå åt rätt håll för mig känns de som. Även fast det kan kännas skit vissa dagar. Och i natt var en av dem. Fett jobbig och ville bara sova tills den jobbiga tiden var över. Men i dag är jag vaknade så var jag superpigg ^^. Eller inte alls pigg. Bara jävla trött och önskade att jag fick sova. Men jag får sova ut lääänge i morgon och sen ska jag städa tänkte jag. Ska visserligen över till mamma och pappa men sen ska jag bara vara hemma och chilla. Får bestämma mig om massa roliga saker ^^. Julklappar är klara, kan bli så att jag kanske kan sätta upp granen så man kan lägga alla paket dära ^^ Det är ju snart att det är jul ! bara 9 dagar kvar och jag hoppas för allt i världen att det hinner komma snö så det är vitt på backen så det känns som jul.

Men de säger ju att det ska bli snö på lördag, så jag hoppas att det ska frysa på och att det ska vara minusgrader så man kan få snön  stanna :D


Men yttligare en sak, varför måste alltid vissa personer låta så jävla sura emot mig? Menar jag är ju bara den jag är och ingen annan. Försöker  att vara alla till lags, men när är det min tur att tänka bara på mig som omväxling? men snart tänkte jag se film och sova sen ^^ Kanske plugga lite mera om jag känner att jag orkar och kanske ta kvällsfika :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0