håller på att förlora ?

Just nu känns det rätt hopplöst,  när inte ens man får någon respons av de som har/står en närmast. Är man inte tillräckligt bra vän ? Eller är det bara så att man inte kan vara den man var och att man bara har blivit bara  den som man ska bara vara med om man behöver ? För att man inte kan vara den braiga vännen man en gång var? Ställer man inte upp tillräckligt bra som förr? Eller är der bara att jag inte är den vännen som folk vill att jag ska  den som den personen just  jag ska vara ? Samma sak gäller med alltng nu mera, känns jävla värdelöst.


Min kompis Jenny gav mig en idé om att jag skulle öppna en annan blogg och göra saker som jag kan sälja som andra sen kan sprida runt i fall de vill köpa. Va tycker ni =)?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0