Julklappar från Tilda^^



Ja som sagt  rubriken säger allting. 11 julklappar  och julpapper och snören fick jag hem i dag. Hon kom och lämnade men kunde inte stanna så länge så en kram och en pratstund blev det, på typ 10 min. Rex gillade henne i af ^^
Men det gör ju så klart jag med ^^  just nu ska jag försöka koncentera mig på att försöka plugga till provet som jag ska ha klockan 4. Undrar ja om de kommer at gå bra. I morgon är det två redovisningar och sen är de nästan lov. Detn 22 får jag lov, vilket jag längtar till en massa :)


Lite funderingar jag har..
  • Är de knas att ha bästa vänner?
  • Hur ska man veta vilken som inte går bakom ryggen på en när man är vänner och annförtror sig och sen får reda på att de snackar skit om en? Är de riktig vän då?
  • Julen är snart hära, men var är snön? Man vill ju inte fira jul om det inte är snö på backen :P
  • Julklappar är ju asskoj :D Samma med födelsedagspresenter, någon som har bra tips om det? :P
  • Är det fel att få säga det man tycker i bland, om man tycker att det itne ens stämmer in på en själv?
  • Och tycker någon att jag ska öppna en blogg där jag kan sälja mina vävda saker

Aja, ska välla plugga mera inför provet som jag ska ha klockan 4 :)



Kommentarer
Jenny

Nej det är verkligen inte knas att ha bästa vänner!

Vänner som snackar skit är inte riktiga vänner.

Snön är på g :D

Julklappar och presenter köper man efter vad personen gillar och vad man själv vill ha, så gör iaf jag :)

Man ska säga vad man tkr och tänker, inget fel alls i det!

Ja öppna Design blogg :D

2011-12-18 @ 18:14:26
URL: http://callesflicka.blogg.se/
Kitty

okej, nej de tycker jag inte heller. Tycker att man kan ha bästa vänner, med tanke på att vissa kan snacka skitom en och sen ska de vara bra:S.. Aa i dag har de snöat massa :D och då ksa jag nog öppna en :D

2011-12-18 @ 18:18:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0