Mini julafton i dag ^^

I dag gick jag upp halv 8. haft labb och nu har man äntligen jullov^^ Hade en av mina bästa vänner som mötte mig vid bussen innan vi gick till skolan, en väldans massa prat och bara massa knas saker man hade för sig ^^.. Men Det är som vi aldrig har varit i från varandra en dag! haha ^^ Dagen blev jävligt lyckad och fick fiiina julklappar :D Som jag bara älskar. DS-spel, en hemmagjordväska :D Och en stickning och virkningsbok :D Hur awsume :D?  As najs e de i af :D som jag har längtat efter denna dag :D Sen i morogon ska vi fira älsklingens lillasyster ^^ Awsume de me ^^ och vidare till mamma och pappa efter det. Ska sova dära nu till julafton :D Ska också bli jätteskoj:D  och sen kommer Jenny :D Ska ha lite julfaton då med :D Awsume saker bara nu och bättre kommer det att bli :D:D


I dag har de varit leka med Rex också. Men inte jättemkt, men lite har vi lekt ^^ Öppnat paket med :D Vilket har varit hut skoj som helst :D Nu återstår det julafton så jag får öppna massa skojiga paket :D Men först måste de bli i morgon så vi får fira älsklingens lillasyster som ska få födelsedagspresenter  :D Och allt skoj som hon kommer att få :D:D Vet i alla fall en sak hon bara kommer att älska massa :D Eller två fresten :D

Nej nu ska jag kolla på tv och gosda med Rex och Busan :D<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0