Mys fredag!

Ja, väldigt skoj dag, först blåser det så mkt så jag stannade hemma för att mamma sa att det var klass två varning som de hade varnat om. Missade matten. Men nästa vecka ska det bli massa ändrig på det.

Blev överbjuden på middag hos svärföräldrarna =) Massa myys ^^ Och good mat ^^ Och nu sitter jag hära och bara känner mig lite ensam, Älskligen spelar och Rex ligger inne och sover hos honom. Visst, busan som nu sover i mitt knä är inte så social. Syynd! 

Snart e de jul och vi har haft lite snö men allting har i princip regnat bort i dag. jävla skitväder och verkligen hoppas på att det kommer snö! Vill kunna ha en mysig jul med snö. Känns inte som om det kommet att vara jul om vi inte kommer att ha snö.


Man förövrigt i dag har mått väldigt bra, inte varit deppig alls, vilket känns awsume! Va lite ledsen i går för lite olika andledningar. Men nu är det bra igen. Önskar bara att mitt liv var lite mer som förr. Att man kände sig så bra som man gjorde förr. Men lite smått börjar det komma tillbaka igen :D Vet varför med ^^ Det är bara för att man har bra vänner och familj som stöttar en ^^.


Busan och jag ska nog snart sova, och skänka en tanke till Rambo. Och till andra dära uppe i himelen. Saknar alla som jag har dära uppe. Men säger som astrid lindgren skrev i bröderna lejonhjärta, "Vi ses i nangiala "


Nej klockan börjar bli mycket, ska upp före 9 i morgon så det blir välla att sova nu. och hoppas på en superbra dag i morgon ^^

Natti från oss :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0