Saknar dem som står mig som närmast!

Jag skulle kunna skriva en hel uppsats om alla som verkligen har funnits för mig i vått och tort. Men just nu mitt i natten och jag som skule lägga mig och sova så kunde jag inte sluta tänka på den personen som står mig närmast och verkligen fortfarnade finns för mig i vått och tort.

Som har funnits för mig i många år nu. Vi har varit som ying och yang. Lite olika och ändå lika på många sätt. Älskar att bara mysa ner oss med en film och massa gott. Kolla och bara prata, verkligen prata om allting mellan himmel och jord. Som jag saknar det. Jag vet att du bara finns ett samtal bort. Jag vet att du ställer upp på mig jämt. Spelar ingen roll. Och du vet att desamma gäller dig. Jag kan inte bara sluta le när jag tänker på i sommras,  och kan inte längta bara lite till nästa, till jag får träffa min bästa igen och ha den sommaren som förra. Även så saknar jag den som satt med mig, såg mig för den jag var och ingen annan. Den som såg när jag behövde den lilla extra puffen för att komma på fötter igen, den som även hjälpte mig genom de svåraste tider i mitt liv.
Jag önskar att jag kunde bo närmare dig, så jag fick träffa dig oftare. Men jag lovar att jag ska ha en sommarstuga nära dig, så jag kan träffa dig på sommrarna då jag är ledig. Som jag har sagt så många gånger förr till dig. Jag hade inte varit samma tjej som kunde vara så glad fast jag har varit med om väldigt jobbiga saker. Jag känner så mkt som jag skulle vilja tala om för dig. Men när jag träffar dig på lovet ska jag berätta så mkt och allt som jag känner att jag behöver min bästa vän till att kunna prata med detta om. Den som kanske förstår mig som bäst med. Ja, vad ska man skriva mera? För att kunna förklara mera varför du är den som bara får mig att le för igenting ^^ Den som får mig glad fast jag är ledsen. Vi båda vet hur vi ska göra för oss om någon av oss är ledsna. För det är vi som är verkligen vi. Du är som en syster jag aldrig fick, och den bästa vännen jag någonsin hade vågat önska att jag skulle kunna ha fått träffat.





Jag kan lova dig att i sommar bli det repris på i sommras :D.. Alltid lika skoj, och om några veckor då vi ses kommer vi få lika skoj. Som jag längtar :D:D

Ja, ver inte alls mera vad jag ska skriva. Men jag hoppas att du förstår exakt hur mycket du betyder för mig.

Natti <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0