Funderingar på allting..

Just nu blir  jag bara så sur på att vissa kommer fram och kan säga vissa saker som jag vet inte stämmer om vissa människor! Asså men det finns ju människor till allt som sagt, några som bara snackar skit och allting annat.

Och jag fattar inte heller att vissa som ska kallas kompisar som  inte ens typ vill veta av en tycker jag är jävligt konstigt. Menar jag har en kompis  som är en huuur bra vän som helst, men jag pratar knappt  med den personen. Det jobbigaste är att jag vet att det kommer bara bli jobbigt om jag inte kommer att prata överhuvudtaget  med denna människa, som är huuus snäll som helst, och har även jävligt bra hum om att kunna vara just den snälla personen den egentligen är.  Men varför inte bara kunna vara just den vännen som man hade inte för så länge sen..??

Aja, ska välla sova så man inte funderar hela natten..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0