Ja nu ska de blr en massa ändringar! ^^

I dag har jag nog vaknat på rätt sida och fått fram mitt självförtroende och självkänsla ^^ Allting är bara underbart och jag är glad^^

I dag har jag även tränat så jag ska kunna få ännu bättre självförtroende. Kollade lite på internet hur man kunde göra och även de lilla jag kommer  i håg från skolan när vi har haft sånna grupper i skolan. Det tycker jag är bra att skolorna har sånt, med att berätta för tjejer  som inte har så bra självförtroende som kan behöva lite extrahjälp med att kunna få bygga upp det ordentligt ^^

Ett tips är :
  • Stå framför spegeln och säga "du är vacker, du är söt" och sånt. För det hjälper väldigt mycket. Även fast de kanske känns konstigt. Säga så varje dag.
Men det är nog de ända bra sättet som jag kommer på just nu när jag verkligen kände att jag hade koll på massa :P Men jag  kommer säkert på det sen när jag har skrivit klart xD


Och just i dag har jag lyckats med så många bra saker som jag är så grymt nöjd med. jag har verkligen fått fram det jag har velat göra så jag får bättre självförtroende ^^



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0