Svartsjuka...?

Asså såhära på kvällen har jag suttit och tänkt en jävla massa. Men det finns så många som kan vara såå hilma taskiga mot andra. Men jag tror nästan för att dem som håller på och ska vara så jävla elaka tror man ju nästan är svartsjuka på just den man retar för dem som gör det.  För jag menar jag blev retad för just den personen jag är  förr, men då började man ju tänka på det sen om de bara är svartsjuka för att jag vågade just vara mig själv?.. Men det är så hilma mkt mobbig och jag TYCKER att de absolut inte ska finnas! För alla är ju individer och man ska ta hänsyn till dem. 

Jag har aldrig varit en av dem populära tjejerna. Men jag har mina vänner som är bara helt och hållet bäst i mina ögon. Alla är ju såå unika idivider!  När jag började i förskoleklassen så va vi 3 tjejer och 19 killar. Och jag vart Retad av vissa sen när jag kom upp i åldern. Men sen fick man sitt umgänges krets med helt underbara människor! Dem som va som mig, vågade vara sig själva och gillade mig för den jag va och ingen annan. Visst, jag e absolut inte en som är perfekt! Kan jag inte påstå. Men egentligen va tråkigt det skulle vara om alla vore lika. Menar då skulle man ju inte ha nå skoj alls!

Men svartsjuka finns ju även i förhållanden. Som inte alltid är såå hilma lätt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0