Nattfunderingar^^

Ja, klockan är 01.10 nu när jag börjar skriva.

Jag läste tidigare i dag om en liten flicka som hade dött av något som läkaren sa att det inte var någon fara. Tycker så hilma synd om hennes familj. Självklart tycker man synd om alla som mister ett barn. Man blir så hilma tårögd när man läser om sådant som händer med de små liven. Det är något jag har tänkt en hilma massa om.

Länken till artikeln är denna :

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13179591.ab



Lite andra funderingar är om det är viktigt ned en speciell ålder att skaffa barn? Vet att att vissa tycker det, men själv tycker jag att det har upp till var och en att göra när man vill ha barn. Själv vill jag också ha barn! Men jag får vänta ett tag till ^^ Men snart är det min tur ^^ Om något år eller så :)


Ni får gärna skriva någonting om ni vill att jag ska skriva om något speciellt :) Kan vara intressant och veta om ni har någon idé eller något som borde vara nå skoj att läsa om ^^

Va ska ni alla göra på midsommar då :)?








Och som några vet så älskar jag djur och något som jag vill jobba med är hundar. Va gillar ni för raser? Och jag tycker även om att kolla på dog whisperer  Cesar Milan. Han är en av mina stora idoler just för att han är så grymt duktig på hundar. Man lär sig så mycket tycker jag, och det är ju super :D..

Ja nu ska jag nog sova om en liten stund, men kommentera gärna med saker som ni tycker :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0