Att man ska våga drömma även när vissa drömmar går i krasch=)

Jag har tänkt massa om mina drömmar, att så många har gått i krasch.Men i en början vågade jag knappt våga ha drömmar igen, ju äldre jag blev så vågade jag bara drömma mer och mer igen. Jag har otroligt många olika drömmar och vissa går i krasch lite då och då. Men jag har många andra drömmar! Såå hilma många drömmar. En vet jag redan nu kommer att bli sann. För jag har det redan, har bara det sista som fattas!

Men drömmar kan ju även ändras med, och de har man ju märkt många gånger, att mina drömmar att de  kan vara nästan lika med något som är lite annorlunda i den. Men jag är lika glad, i går var man hos älsklingens föräldrar och hade så skoj! Och insåg då att man har iprincip allt=) underbar familj och vänner och djur=)<3

Men nu ska jag snart baka kladdkaka ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0