Massa att göra och massa som händer runt omkring..

Asså man stressar igenom allt när det bara blir mer  och mer läxor. Eller prov. Själv har jag har /haft tre prov  denna vecka. Stress! Det är det ända jag säger.
Men man pluggar så man kommer i af i håg allt ^^ Rätt stolt över att jag lyckas plugga så mkt som jag egentligen gör ^^ haha  lite tidigare va man inte lika smart att plugga, när man inte tänkte sig för  jämnt. Men man lär sig, inte lika slarvig som då.

Men sak e  säkert, om 5 veckor är det jullov :D Vilket jag längtar massor efter! Ska bli så skönt att få fira jul med familjen  och sen all den goda maten och alla mysiga tider man ska tända ljus m.m ! :D


Och den 16 november  har nya twilight filmen premär :D Längtar som tusan efter den ! :D:D Ska bli så awsume att kolla på den :D:D ..
Nej ska i väg och greja lite ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0