Lite som de e dessa dagar!!

Lite fortsättning på i går, har en fruktansvärdhemlängtan! Men sån tur i går så fick jag en som jag skulle dela rum med någon som jag kunde prata med.. Vilken var guld värt! Men man saknar dedära med att ha Rex och Busan och Rambo ochsåklart älsklingen omkring sig. Bara så jävla tomt nu utan Rambo, och det har bara gått två dagar! Man kommer ju gå och ropa på honom i flera gånger innan man vet att han inte kommer att komma tillbaka mera, lite jobbigt med att det inte är någon lite överdrivet sitter och bara ska jama hela tiden och säga godmorgon och bara prata när han vill komma in och gå ut. Lite jobbigt så, visst.. De kanske e helt knas med allt med då får de vara det.
Men han får vila i frid min lilla mysiga misse! <3

I dag :
Haft en asrolig dag som slutade halv 5 och sen hade jag samtal med min lärare. Mycket skoj som ska göras i morgon med ^^ Dagarna bara swischar förbi ^^ Det är skoj så länge man har något att göra i skolan men sen när man kommer in på rummet så blir de astråkigt! Har egentligen hur mkt som helst att göra. Men hinner inte göra de sakerna.. Suck.. Eller ja, det är välla lathet som de bara skriker om det från min sida. Saknar hemma där man är van att ha allt sitt. Sover så himla dåligt nu när jag sover borta.. Men i morgon kommer jag att sova i min egna säng med Robbin och höra hunden gå och röra på sig på nätterna. MEn ska göra någon nytta?? ja.. Har en uppgift till i morgon att göra klart..

Hejdå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0