Maaaarknad :D

I morgon är det marknad :D och jag som älskar att gå på marknader^^ Vet redan nu va jag ska fynda ^^ Men känslan med marknad är så speciell, i af i mina ögon. Så härligt att gå och kolla på en massa roliga saker och träffa vänner som man inte har träffat på ett tag. Som går på marknaden och så ^^.

I dag har man vävt som en galning ^^ Även träffat mamma och fått umågtts med henne<3 Är lycklig att jag har en sån bra kontakt med henne. Hon finns alltid dära när jag behöver henne som mest. Och hon får mig alltid att le, även fast jag är superarg eller ledsen. Älskar min mamma ^^ Älskar pappa med såklart ^^ Har såna bra och fina föräldrar som finns i vått och tort ^^<3

Gått massa långa promenader med Rex  i dag, haft massa myys i dag, med både rex,busan och Rambo. Lite jobbigt när alla skulle vara brevid samtidigt i soffan, men väldigt mysigt^^ <3

Natti ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0