mina roliga funderingar bara på nattetid. :P

Det är rätt roligt att få lite sjuka och roliga tankar och funderingar så här på natten!  Jag och älsklingen ska snart börja titta på en film innan vi ska sova. Nu rullade Rex över på Älsklingens plats i soffan :P haha han är så söt när han sover! :D
Men det jag tänker på är att man har så mycket i huvudet och sen ska man orka att hinna med att göra allt:P. Men i dag har jag gjort omprov i matte B. För tredje gången gillt denna gång ^^ Inte för jag tror att de gick speciellt mycket bättre! Men om jag har chansen att göra om den så ska jag göra det. Ska plugga som en idiot på lovet som vi har vecka 44. Ska bara ha G i matte B.

Lite roliga funderingar som jag fick när jag såg en jättegammal film på tv med en man åker med sin hund till månen och han åker till månen för att ha en liten utflykt för att äta osten som månen var gjord av i filmen. Men då kom det upp i tankarna att när man va så liten så man trodde att det var så att månen var gjord av ost. men tänka sig att man tänkte å det. just när man var 4-5 år gammal. Och sen något år efter så visste man exakt om var det va för något ^^

Utöver så hade man det en bra helg hos svärmor, med mycket trevligt sällskap och mycket roliga historier^^  Och man trodde att man skulle vakna i bra tid, men sov till över 11 varje dag. Men Sjukt trevliga dagar och allt annat som va superbra :D

Åt även asgod tårta och massa gott fikabröd :D På söndagen blev de våfflor ;D Som är så sjukt gott! Det ska jag nog överraska robbin med någon dag snart ^^



Nästa vecka blir de huddik ^^ Träffa alla igen! ska bli asume! :D

Ja det kanske är lika bra att sova så man inte tänker allt för mkt! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0