01.25

ska man säga i dag? Börjar bli förkyld så man dricker varmt^^ sitter nu med en varma koppen^^
  • Ska bli frisk tills på fredag.(har matteprov ) Så jag måste få bort den hesa rösten tills dess, även att jag inte blir mera förkyld så jag inte missar skolan, måste vara med så jag inte missar så mkt. Men denna vecka som kommer är man ledig tisdag och onsdag. Så då ska man bara plugga och sen fixa klart mina sjalar som jag virkar ^^ Vill ha mera såna så då tänkte jag att man kunde ju virka ett par^^ Olika färger och mönster ^^.
  • Jag fick reda på i dag att Rex på latin betyder kung=) Så jag har alltså en kung jag ^^ Men de vissre jag egentligen redan ;)
  • Jag har en knaskänsla som jag inte vill ha längre, men vet inte om den kommer att försvinna eftersom jag inte kan prata med den som jag delar just dessa minnen med. Känns helt värdelöst, man kan ju inte bara börja prata om de då när man inte knappt känner personen längre?
  • någon som har tips va man ska hitta på så man blir friskare fortare när man är förkyld?
  • någon som har förslag på en bra present till en 14åring^^?börjar spåna men vet inte alls om de e något bra jag och en vän har hittat på:)
asså seriöst jag har typ druckit 8 koppar te, asså stora koppar. ca 5 dl går i dem. så man sprang ju på toa hela tiden för att man va kissnödig xD  diskussion, men du kanske e gravid:P men blir nog inte de inte fören p-staven åker ut ;)

I dag var man klarvaken 10.00. Blev en sväng till Tierp och sen var jag och rex hos mamma och pappa ^^ Älskar bara att vara hos mamma och pappa, få prata skit med mamma :D
Så i dag har man pratat sen man kom upp, tills typ 6-7 då man började inse att man va hes :S

Kitty och Rex:) älskar min hund^^


Älskar Rex^^  mysvovve och bara underbar^^
Nu snart ska vi sova^^
natti^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0