11 september

Ja i dag är det prock 10 år sen  terrorattacken i USA. Håller en tyst minut i dag. Vila i Frid!

Haft en väldigt trevlig dag med födelsedagsfirande. Och en massa trevligt prat, man bara älskar att umgås med ens familj^^ Så underbart!

Alla funderingar just nu har varit bara positiva^^
  • Att man verkligen har förstått att man har dem bästa omkring sig, (familj,vänner och släkt)
  • Att det går asbra i skolan och att det börjar på gång med allting, det börjar gå runt med allting just att man vet vad man har tänkt sig blir så.
  • Träffat massa trevligt folk, som är Asume!
  • massa trevliga program på Tvn^^
  • Tilloch med gillar man läxorna man har fått :P (har aldrig gillat att få läxor, men nu tycker jag att det är asskoj! Så har jag tyckt sen första ring ^^)
Ja så nu ska jag göra klart mina sista läxor denna vecka. Har gjort en, så nu kommer det en engelsk artikel och ett grupparbete ^^ Sen den 23 sep har man prov, så på måndag ska jag lägga upp ett schema för hur jag ska lägga upp allting, ska nog sätta mig att plugga i skolan i morgon så det är klart med allt. Menar, det ska bli hårdpluggning nu, ska ha ett G i Matte B ^^

Nu ska jag mysa lite med min lilla kisse, gosa lite me honom. Lilla Rambo :)<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0