Dagen före provet:)

Haha, jag vet att de kanske låter lite skoj att skriva att det är dagen före provet, men jag är såå sjukt taggad nu innan provet,  jag och min barndomskompis Emelie pluggade lite på matten i dag, sen grejade jag lite hemma och sen pluggande^^ Är sjukt taggad och det känns faktiskt bra för en gångs skull! Och det kan bara bli bättre, menar om jag inte skulle klara provet så finns det omprov, och de ska jag klara, nu ska jag ha ett betyg i Matte B.

utöver så är man gla och positiv^^ Var lite ledsen tidigare  i dag för att de verkligen finns människor som verkligen sårade mig via sms! Men Det kunde inte bryta ner mig och sen  fick man bra på Engelskan :D Klarade min uppgift och blev asglad! :D nu blir de sova:D

Ciao! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0