Ett par funeringar nu under denna vackra kväll

I dag har det varit mkt  funderingar på hur många det egentligen finns som bara snackar skit om andra. Kan det vara avensjuka som gör att de kan säga sånna taskiga saker? Eller är det bara för att kunna göra någon så illa.

Samma med allt jävla skitsnack som går om alla olika människor, unga mammor, hundmänniskor ,kattmänniskor elller bara att man är lite udda. Jag vet att jag är lite udda, men vafan jag trivs med  att jag är just den jag är.. Menar jag har ju blivit formand som den människan jag är. Jag trivs med att vara just mig. Har den bästa familjen och släkten  i mina ögon. Och underbara och världsbästa vänner :D<3


Samma förstår jag inte heller att vissa kan snacka skit om just hur jag sköter Rex, jag har fått så mkt beröm för hur han är. och han charmar alla som han möter. Och alla gosar med honom. Så jag kan och jag vet hur jag ska göra med MIN hund. Och jag är så lyckligt lottad att jag har honom, att jag har den vackra hunden osm inte gör en fluga för när, när man ska greja hära hemma. Underbara hjärtat!<3 Jag sköter honom som jag är lärd och som jag känner att jag har gjort rätt, för det finns olika sätt för alla att sköta dem på. För det beror ju på hur man vill ha hunden och allt sånt.


Caio!


Kommentarer
natta

Kitty, hur du än sköter din hund är de du som väljer, för di vet ju vad som är bäst för honom och dig. Och alla snackar skit om alla, för mkt fritid säger jag, vet att de finns jätte många i karlholm som snackar skit om mig för att jag är ung mamma. Men de bästa är att inte ta åt sig. För du vet att du kan ta hand om Rex, och Han är jätte fin:) självklart är Han busigt Han är ju valp. Men strunta i de negativa som folk säger, för man mår bara onödigt dåligt. Och du förtjänar bättre:)

2011-09-10 @ 08:21:32
Malin

Ägna ingen energi på de som snackar skit. De vill bara göra dig upprörd. Jag har aldrig träffat Rex men jag är säker på att han är lycklig hos dig och blir älskad. Och det är det viktigaste :)

2011-09-10 @ 12:41:31
Svar till natta och Malin

Tack:) Jo men tycker att det är så dåligt för att alla snackar skit, men du har rätt i det du skriver ^^



Malin: nej, men man blir så automatiskt. Men du har också rätt^^ Tack för allt stöd tjejer! Men håller med om allt som ni båda skriver, så nu har jag ett nytt tänk:)

2011-09-10 @ 20:21:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0