Lite om onsdagen och om i dag ^^

Ja då kan jag välla börja med att att skriva mera om onsdagen :P

I går så hade vi ju formgivning hela dagen. och jag köpte ju ett akvarellblock nu innan vi skulle åka upp, och jag fattade verkligen inte hur man skulle få loss pappret från blocket så när man hade målat klart på ena. Men sen så min bildlärare/formgivningslärare visade mig hur man skulle göra :P. Så man fick lära sig mkt nytt med fast man trodde att man kunde vissa av sakerna man skulle göra, men de gick i af bra, och nöjd blev jag. Lyckades blanda en fin lila färg som jag fick lite beröm om att den blev perfekt ^^ Blev ju lite mallig att jag lyckades blanda till den så bra som jag kunde göra. Men satans va skoj de va! Fick även lära känna mina kurskamrater lite mera, och det var också superbra!

Torsdag, asså i dag då :P :
Började halv 9 med att ha en data lektion så vi fick lära oss hur deras program som vi ska ladda hem till datorn och jobba med, First Class hette det, så i morgon när jag kommer hem så ska jag och robbin hjälpas åt att göra det ^^ så det blir rätt allting^^ Och i morgon på morgonen ska jag packa klart allting så det bara är att hämta sakerna sen när man ska fixa ut  allting ur rummet ;D Men vi fick även mycket teori i dag och våran uppgift som vi ska göra hemma till träffen i oktober. Men ska försöka hinna göra klart den tidigare så jag kan väva lite annat med ^^ Sen fick vi även jobba lite med målningarna vi gjorde. Vi fick ta garn och göra så som man skulle kunna väva det sen, testa oss fram på vad vi tyckte va bäst.

Och i morgon blir det vävning för hela slanten ^^..

Nu blir de att läsa en stund och sen sova ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0