Massa funderingar..

Ja nu är det en massa som snurrar i huvudet! Blev lite jobbigt när man inte riktigt kan tänka klart.. Men i bland så kommer allt på en gång, alla tankar om exakt allt!!
Just i dag är man så hilma trött med, men att tankarna är helklara!
  • Tidigare i veckan så blev jag lite sårad, men till vilken nytta?? Egentligen förstår jag inte ens varför man ska såra folk i stället för att hålla alla taskiga saker inom sig?? Men sån tur var att man fick upp sitt humör fort igen och fick ett sånt bra betyg på en engelska uppgift som man hade gjort =) Ett  G,  som är väldigt stort för mig. även fast inte många kasnke tycker det, men Engelska  B som  folk sa att jag aldrig skulle klara. Vaddå inte lite nedlåtande mot mig?? Så up yours! Jag kan jag vill  och jag ska! Det är tur att man har bra vänner och familj som stöttar en i sina beslut. =) Men som sagt, jag vet vad jag kan ^^
  • Att söka jobb är alltid lika skoj ^^ Men är väldigt svårt att lyckas få något :P Men nästa termin ska jag i af försöka få ett jobb på halvtid i alla fall ^^ Så man kan få lite extrapengar och att man har en fast inkomst. Skulle vara underbart! Att veta att man även får pengar på sommaren. i stället för att behöva oroa sig =)


Ja va ska man säga om denna dagen? vaknade tidigt, handlade,varit hos mamma och pappa. Inte så mkt mera har man hunnit med i dag, och bara komma på sådära nu när man skriver detta.

Att använda ordet hora är bara så jävla fegt att säga till tjejer eller om tjejer. Tycker att det är såå jävla fult att höra när folk kan gå och säga jävla hora och allt sånt! Man blir bara så jävla sur!

Ciao:)


Kommentarer
natta

Hej kitty! Tjejer kommer alltid att vara tjejer och kommer alltid att använda sådana ord till och om varandra. Antingen väljer man att inte lyssna lr väljer man om Sina vänner.



Att bli kallad glåpord är aldrig roligt, lr att folk snackar skit, men bättre att gå därifrån än att dom får vad dom vill hå( en reaktion) finns om du vill prata, lr bara ta en fika:) bara höra av sig, jag har oxå en massa tankar och funderingar som vi kan dela. Kram på dig

2011-09-28 @ 06:06:17
kitty

Hej! ja de gör jag gärna! Men grejen är att man hör så många killar säger det helt utan andledning, men de e välla också något sådant . Kram

2011-09-30 @ 22:55:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0