Skola, och bara nya tag med allt!

Allt har sin gång. Även med skolan. I dag har det varit en underbar dag!! Fick reda på att  mitt matteprov ^^ Klarade matteprovet och är superglad över det =) Längtar bara så man kan berätta det för mamma, och höra vad hon säger ^^
Sen i dag så har jag kollat upp vad jag har fått i alla ämnen jag har haft på komvux, jag läste ju upp datorkunskapen och dära fick jag VG ;D Överlycklig över detta ;D Heeelt underbart ^^!!

I går var jag hos mammas moster och hon lärde mig att varpa ^^ Underbart och skoj! Ska även låna en vävstol av henne, en som bara är 1 meter bred ^^.. Sen ska hon lära mig på Ett bättre sätt att trä vävstolen^^ .. Har även kommit på julklappar som jag kan väva. Så i helgen ska jag börja med min läxa som jag fick ^^ Nice som tusan ^^ Ska bli sååå skoj att lära sig allting ^^

I dag har jag haft naturkusnskap med ^^ Lärt mig massa, har B-kursen och den är faktiskt väldigt rolig. Lite svårt men det börjar bli roligt  nu ^^


Nästa vecka fyller mamma år. Då ska hon få en t-shirt och en stickad tröja av mig^^ Menar 158 kr är ju inge pengar för detta heller ^^ Så jag är supergla över^^ Har även kommit på en massa roliga saker som jag ska hinna göra innan det blir för kallt och snöigt ^^ Busan Ligger inne bredvid mig och slöar och jag och älsklingen sitter och kollar  på Navy CIS :D Underbart bra program! Må jag säga ^^ När jag kom hem så fanns det kycklinggryta och ris till mig som var varm och det var bara att äta ^^ Vaddå underbar sambo ?? :D Så duktig sen på att laga mat!!
Caio!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0